L129 AEG
- martinrac
- 10. 11. 2024
- Minut čtení: 1
Starší AEG L129 s né moc povedeným upgradem. Hodně věcí jsme vyházeli ven a postavili vše na novo. Cílem byl relativně vysoký výkon a jelikož nás tyhle výkonné DMR baví, tak nám to šlo od ruky. RA mech s Perunem už v kvéru byl, takže jsme se zaměřili na vzduch, hlaveň, hop a motor. Vzduchotechnika komplet EPES + úpravy na zatížení pístu a adaptér na použití standardních AEG pružin. RA ramínko a kompletní úprava na vyšší zdvih trysky pro co nejvyšší těsnost s límečkem gumičky. Klasika V-hop a motor 20k pro vyšší kroutící moment a lepší funkcí s přednatažením pružiny. Úprava SR25 SHS pístového kola byla samozřejmostí.
S původní pružinou SP150 byl výkon už hodně za čárou (už ani nevím kolik to bylo), tak jsme nahodili SP140, nahopovali 0,45g a dostali jsme se na 121 m/s s 0.45g (3,29J = 182 m/s s 0.20g), s čímž byl zákazník spokojen.
